Thursday, May 3, 2012 at 2:30 AM with


Well i just have to post this song here. Its from this anime called " Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai " ( AnoHana for short form). Not sure if i've blogged about it before, but definitely soon, i'll post about my anime stuff again :) haha. Had finished quite a few animes, so yup. Gonna recommend them soon.




This is actually the chinese version of the song, so here are the lyrics (in chinese):
致十年後的我:
現在的你收穫幸福了嗎?
還是沈浸在悲傷中默默的流著眼淚?
想必在你身邊
依然有那不變的存在
未能察覺到的你
依然在被守護著吧?
思緒
停留在記憶的場景之中
時間
卻毫不留情的向前推進
是否會有那麽一天
我能夠回首
完成當年托付在我背上的那一場夢

致十年後的我:
現在的你有喜歡上誰嗎?
還是仍舊守著不變的思緒
依然喜歡這那個人?
不過在你真心地
愛上某個人之前
現在的你 是否能夠說出
"最愛我自己了"呢?
你所珍愛的人們
依然在重複著平凡的日子嗎?
還是已經離你而去
踏上各自的旅途?
然後 在無數的相遇 無數的別離之後
你是否比現在的我
更有魅力了呢?

致十年後的我:
如果現在的你 收穫了幸福
請想起
曾經過往日子裏的我 好嗎?
記憶中那時的我
一定因為某些事傷心的哭泣
那麽靜靜靜的讓那淚水
溫柔的融入記憶的大海
我現在一定要對十年後的我說

你一定會比現在的我更加幸福的!.


No idea why but i just really really really like the song, can never get sick of listening to it i guess (for now)? Haha. Hope you enjoy it, gonna post the jap version below :)



Yup, so that's all from me today :)hope you enjoy the song (s) haha. 2 subjects down (higher chinese and english), tomorrow is social studies and emaths paper 1. Ciaos~


Profile


Xi Tong, 20歳.
Singapore // Gemini

"Embrace the glorious mess you are." - Elizabeth Gilbert
Find me here
facebook
tumblr
twitter
nuffnang
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.